logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

در تراکینو چه خدماتی ارائه می دهید؟

در تراکینو چه خدماتی ارائه می دهید؟
هدایت عباسی فروش خودرو سنگین

ما در زمینه خودرو سنگین فعالیت می کنیم. ما سعی کرده ایم به خریداران و فروشندگان کمک کنیم تا در سریع ترین زمان، خودرو خود را بخرند یا بفروشند. همچنین ما اطلاعات کاملی از جمله لیست نمایشگاه های سراسر کشور، لیست فروشندگان قطعات یدکی شهرهای مختلف، فروش اقساطی خودرو سنگین و غیره را در اختیار کاربران عزیز قرار می دهیم.

فروش فوری خودرو سنگین

فروشنده می تواند در ازای تخفیف، خودرو خود را سریع تر بفروش برساند. ما اطلاعات خودرو را در اختیار خریداران قرار خواهیم داد. شما می توانید از بین پیشنهادهای مختلف، بالاترین قیمت را انتخاب نمایید.

خرید خودرو سنگین با بهترین قیمت

جهت خرید خودرو سنگین، می بایست با شماره مهندس عباسی که در بالا موجود است تماس بگیرید و اطلاعات خودرو درخواستی و قیمت پیشنهادی را ارئه دهید. ما خودروهای مختلفی از سراسر کشور به شما پیشنهاد می دهیم و شما می توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید . سپس شماره تماس فروشنده در اختیار خریدار قرار می گیرد.

در صورتی که به تماس شما پاسخ داده نشد درهر ساعت از شبانه روز، پیامک دهید.

فروش اقساطی خودرو سنگین

ما فروشندگانی که تمایل به فروش اقساطی دارند را معرفی می کنیم و رانندگان و خریداران عزیز می توانند با آنها تماس بگیرند و بهترین گزینه را انتخاب نمایند. فروشندگان از سراسر کشور می باشند و گاهی شرایط یک استان با استان دیگری کاملا متفاوت است و شما می توانید خودرویی با قیمت تمام شده بسیار پایین تری خریداری نمایید.

آیا خدمات شما رایگان است؟

بله، در صورت خرید یا فروش، پرداخت وجه اختیاری است.

ثبت اطلاعات در تراکینو

نمایشگاه های خودرو سنگین، فروشندگان قطعات یدکی و تعمیرکاران محترم می توانند در تراکینو، یک صفحه اختصاصی داشته باشند و اطلاعات خود را درج نمایند تا تمامی رانندگان محترم بتوانند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. این کار باعث رونق کسب و کار شما خواهد شد و فروش شما را افزایش خواهد داد.

همکاری با ما

تمامی فعالین حوزه خودرو سنگین، می توانند اطلاعات خود را در تراکینو منتشر کرده و فروش خود را افزایش دهند. با ما تماس بگیرید.

تمامی فعالین حوزه خودرو سنگین، می توانند اطلاعات خود را در تراکینو منتشر کرده و فروش خود را افزایش دهند. با ما تماس بگیرید.

منبع: تراکینو

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی